És o no obscurantisme?
7 de mayo de 2010 0 comentarios
Ens havíem mostrat molt agradablement sorpresos quan, a fins del mes de Febrer passat, vam rebre més de cent contestacions de molts regidors a escrits nostres, alguns dels quals es remuntaven a l’any 2007. Malgrat tot, vam aprofitar la situació i l’aparent bona voluntat nova per a recordar a l’equip de govern que encara faltaven coses molt importants per a la nostra tasca d’oposició i que es concreten en: 1. Recaptació executiva. En instàncies de ...

Cartas al Director
Tribunas





